O nas

Zdjęcie tytułowe desktop Zdjęcie tytułowe mobile

Historia firmy:

 

Serwis Legnicka 5

 

  

 Informacje o firmie:

Nowakowski & Szymański Sp. z o.o.
NIP: 676-10-15-314    Regon 350675528
KRS 0000207930 XI Wydz. Gospodarczy  KRS
Kapitał załozycielski : 1 000 000,00 zł

Główna siedziba:
31-216 Kraków
ul. Legnicka 5

Początki firmy miały miejsce w Krakowie w 1988 roku, kiedy to zaczęliśmy stawiać swoje pierwsze kroki w branży oponiarskiej. Konkurencje stanowiły 3-4 prywatne punkty wulkanizacyjne i kilka zakładów Gromady. Opony były towarem wysoko poszukiwanym, a wulkanizator kojarzył się z umorusanym facetem w brudnym i zadymionym pomieszczeniu w którym śmierdziało gumą.

Powstanie jednego, niewielkiego wówczas, serwisu trudno z dzisiejszej perspektywy uznać za sukces, ale wymalowane na biało ściany i kącik dla klienta był pewną nowością i niemal sensacją.

 

Niewątpliwie w analogiczny sposób rodziło się wiele obecnie znanych i cenionych firm. Wraz ze zmianami, jakie zachodziły w gospodarce całego kraju również i my stopniowo rozwijaliśmy się.

W początku lat 90-tych rosnąca firma usługowa zaczęła wprowadzać do swej oferty handel oponami i nawiązała trwającą do dziś współpracę z największymi międzynarodowymi koncernami oponiarskimi.

Ambicją właścicieli od zawsze było pozyskiwanie z każdym rokiem nowych klientów i oferowanie im coraz większego asortymentu towarów i usług.

 

Chcieliśmy tak rozwijać firmę, aby budować jej pozycję na lata, a nasza marka była rozpoznawalna w Krakowie jako solidna i fachowa firma. Dlatego nazwaliśmy spółkę od naszych nazwisk, NOWAKOWSKI&SZYMAŃSKI jak gdyby osobiście zapraszając klientów do korzystanie z naszych usług. Tak też powstało motto spółki : „Nam możesz zaufać”.

 

Nowakowski & Szymański wnętrze serwisu


Ostatnie dziesięć lat to okres budowania pozycji firmy w oparciu o te same biznesowe wartości które zostały przyjęte z końcem lat osiemdziesiątych. Nowe serwisy i wejście w europejską sieć niezależnych serwisów POINTS to naturalna konsekwencja tej filozofii.


Obecnie nasz cel związany jest chęcią zachowania ja najwyższej jakości obsługi klienta w naszych serwisach poprzez szeroką ofertę towarów i usług ale również poprzez przepływ informacji pomiędzy nami, a klientem na drodze elektronicznej. Możliwość zakupu opon w naszym sklepie internetowym, rezerwacja stanowisk wymiany opon i myjni to już sprawdzone pomysły. Wprowadzenie E- książki serwisowej i e- doradcy serwisu mechanicznego to kwestia najbliższa, a w zamierzeniach chcemy być najbardziej internetową firmą branży motoryzacyjnej.

Wnętrze serwisu Legnicka 5

Konkurencja z dnia na dzień rośnie, ale i my pniemy się w górę. Renoma firmy, pozytywne postrzeganie w oczach tysięcy klientów i marka jaką udało nam się wyrobić zachęcają nas do dalszej pracy nad poprawą naszego wizerunku. W każdym dniu chcemy się rozwijać, zdobywając jeszcze większe zaufanie naszych klientów i pozyskiwać wciąż nowych.

 Wnętrze serwisu Legnicka 5

Nowakowski&Szymański

Nowakowski&Szymański Legnicka 5

Nowakowski&Szymanski Legnicka 5

 


Przechowywanie opon:

Opony przechowywane sa przez nas zgodnie z wszystkimi aktualnymi wytycznymi:

  • opony przechowywane są w zakrytym magazynie. Nie są narażone na działanie, zimna, wilgoci ani promieniowania słonecznego
  • asortyment w magazynie podlega stałej rotacji, oraz często zmieniamy polożenie opon, aby nie ulegały one odkształceniu.
  • zapewniamy optymalną temperaturę do przechowywania opon oraz utrzymujemy odpowiedni poziom wentylacji
  • w pobliżu opon nie przechowujemy materiałów, które mogą mieć negatywny wpływ na gumę

Kupując u nas, masz pewność, że kupujesz pełnowartościowe opony.

 

Zgodne z normami składowanie oponmagazyn oponMagazynowanie opon