Dla flot
PointS Polska
Korporacja oponiarska Point S Polska Sp. z o.o. została założona w czerwcu 2001 roku przez 11 niezależnych dealerów opon - wówczas pod nazwą Mega Opony Sp. z o.o. W lipcu 2001 Point S Polska Sp. z o.o wykupiła udziały w Point S Development i została jednym z ośmiu akcjonariuszy organizacji europejskiej.
Na rzecz spółki działa grono ekspertów, rekrutowane spośród właścicieli i dyrektorów handlowych firm Wspólników, opracowujące politykę handlową sieci Point S. Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest świadczenie na rzecz wspólników i partnerów sieci Point S usług w zakresie pośrednictwa w negocjowaniu warunków zakupów towarów i usług od dostawców a także promowanie marki Point S, pod którą występują serwisy oponiarskie, zrzeszone w sieci Point S.
Spółka prowadzi negocjacje z dostawcami towarów sprzedawanych następnie w sieci serwisów Point S (w szczególności z dostawcami opon, akumulatorów, felg, olejów, urządzeń do serwisu ogumienia) w zakresie warunków handlowych. Korporacja formułuje również strategię marketingową marki Point S na dany rok i prowadzi działania związane z realizacją tej strategii. Korporacja świadczy także usługi marketingowe na rzecz dostawców opon i akumulatorów, jak również usługi koordynujące zakupy ich towarów przez dealerów Point S.
Najważniejsi dostawcy towarów do sieci Point S to grupa Michelin, Goodyear, Continental, Bridgestone, Pirelli, Jenox, Centra Exide.